niedziela, 28 maja 2017

Pocz膮tek czego艣 nowego

Hejka. 馃拫

Skoro si臋 ju偶 znalaz艂e艣/ 艂a艣 na moim blogu , po艣wi臋膰 mi minutk臋.
 
Je艣li zaczynam co艣 robi膰 wk艂adam w to ca艂e moje serce i robi臋 to z pasj膮

Blog to m贸j spos贸b na wyra偶enie siebie, swojej opinii.

Temat postu b臋dzie zale偶a艂 od tego co b臋d臋 mia艂a w g艂owie,  czym b臋d臋 chcia艂a si臋 z Wami podzieli膰. B臋d臋 tu pisa膰 o wszystkim : moje pomys艂y, recenzje film贸w i ksi膮偶ek. Znajdzie si臋 tu r贸wnie偶  du偶a dawka inspiracji. Nie zbraknie post贸w zwi膮zanych z marzeniami, motywacj膮 czy codziennymi problemami.  Zrobi臋 wszystko 偶eby ka偶dy kto tu zawita znalaz艂 co艣 dla siebie.

Mam nadziej臋, 偶e w jaki艣 spos贸b uda mi si臋 z Wami podzieli膰 swoj膮 opini膮 czy przemy艣leniami. Jest to jeden z wielu blog贸w, ale chce sprawi膰, 偶e stanie si臋 wyj膮tkowy i niepowtarzalny. Mam nadziej臋, 偶e b臋dzie to miejsce do kt贸rego ch臋tnie b臋dziesz wraca膰. 

Najtrudniejsze zadanie mam ju偶 za sob膮 – wst臋p. Na pewno bardziej  poznacie mnie  w nast臋pnych  postach  mo偶e i mnie z czasem uda si臋 kogo艣 z Was pozna膰.  Ten blog b臋dzie po艂膮czeniem wszystkich moich pomys艂贸w. Mam nadziej臋, 偶e zostaniecie ze mn膮 na d艂u偶ej.

Zapraszam Was r贸wnie偶 na mojego aska : @Gotowaanawszystko


Mo偶ecie pyta膰 tam o wszystko :  mod臋, urod臋, filmy, seriale, ksi膮偶ki, problemy , codzienne sprawy lub o cokolwiek co przyjdzie Wam do g艂owy. Potraktuj mnie jak swoj膮 przyjaci贸艂k臋, je艣li tylko masz ochot臋 si臋 czym艣 ze mn膮 podzieli膰, nie czekaj tylko po prostu to zr贸b. Masz pomys艂 na nast臋pny post, napisz mi o tym na asku. 

                                                              

                                                      ,, Nic nie dziej臋 si臋 bez powodu.  ‘’ 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz